Hogyan készülj a vizsgáidra úgy, hogy egész végig sorozatozol

Hát, ide is eljutottam.
Mert hát oké, tudom, tudom, összesen 2 vizsgám lesz, és 1 szigorlatom, ami nem hangzik soknak, de az a helyzet, hogy AZ. De mivel különös tehetségem van elb*szni z időmet mindennel -és ezt vedd úgy, ahogy mondom-, így általában én is 1 vagyok azok közül az egyetemisták közül, akik aznap este állnap neki tanulni a vizsgára. És valljuk be, ez elég stresszes.

Szóval, tudom, tudom, most biztos azt fogjátok gondolni, hogy "vizet prédikál, bort iszik", de hadd adjak pár tanácsot azoknak, akik még nem egyetemisták, de azok akarnak lenni.

Az 1.: ne legyetek olyanok, mint én :"D Ez azt jelenti, hogy ne az utolsó pillanatban álljatok neki tanulni. Tényleg. Baromi stresszes. Persze, tudom, én is megfogadtam anatómia vizsga -sikeres! anatómia vizsga- után, hogy "legközelebb többet fogok tanulni, és hamarabb kezdem", de az a helyzet, hogy már akkor hasonlatosnak éreztem ezt az újévi fogadalmakhoz, és ugye, igazam is lett. (Oké, a csütörtöki gyógypedagógiai neveléstörire már tegnap elkezdtem készülni.) De a szigorlat ott lebeg előttünk, mint Damaklész kardja, és nemcsak azért, mert baromi sok -haha, majd megnézem magam államvizsán -.-  -, hanem mert a tételek nincsenek kidolgozva, és én is csak a 2. tétel elejéig jutottam. Ami szerencse, hogy a pszicho ki van dolgozva, de a pedagógia...

2. Hát, lényegében ennyi... :/

Mivel nagyon más most nem jut eszembe, így hát csak annyit mondok még: a tanárokkallegyetek jóban :"D Tényleg. Bár, én tipikusan abba a kategóriába tartozom, aki -mostanában- nem tudja, mikor szeretik. :"D Komolyan. Legjobb példa erre a szakfelelős tanárnőnk. Legalábbis Sherlock azt mondja, bír engem, de én meg úgy gondolom, igazából nem tettem ezért semmit :/ Mármint csak ülök az órán, és csak vagyok. (És ez inkább lustaságból van, mint nem tudásból. Mivel ha pl. nem halnék bele, tuti nem mennék el kajáért a spárba, csupán lustaságból vezérelve.)

És ugye, ez a tanulásomon is látszik. Ha nem vagyok rákényszerítve, akkor kb. csak alszom vagy eszek.... -.- Namindegy, a lényeg, hogy próbáljatok jó kapcsolatot kialakítani a tanárokkal, de azért adjátok önmagatokat. Én pl. baromi sokszor beleestem abba a hibába, hogy meg akartam felelni másoknak, és baromi kényelmetlen volt. Arról nem is beszélve, hogy rontottam a helyzeten, de hát ez már más kérdés.

Ami fontos, hogy én szurkolok nektek a felvételinél, vizsgáknál is, tényleg! ;) 

(Nos, legalábbis, aki most pl. felvételizik, vagy vizsgázik.)

Remélem, tetszett a bejegyzés. Találkozunk legközelebb ;)

Ne felejtsétek:  https://www.facebook.com/noralel19/?ref=nf