Hogyan vizsgázz 5-re szigorlatból úgy, hogy nem tanultál semmit

Híveim, nyár van.

Mármint feltétlenül nem az időjárás szerint, de nyár van, a vizsgáimmal végeztem, már csak ki kell költözni a koliból. Szinte el sem hiszem.

Nagyon fura, mert ezeket a napokat végigtanultam, meg az előző heteket -khm, najó, tegnap, ugyanis enyhén szólva el voltam maradva a tételekkel, de hát ez van, azt a 187 oldalt (csak pedagógia része, a pszicho ment). És most, hogy vége, és 5ös (mellékesen megjegyzem: a 2ért mentem), fura, hogy nem kell tanulnom már nyáron. Végre foglalkozhatok rajzolással, pályázatokkal, a bloggal (:3), és a nyári munkát se hagyjuk ki... Mármint ha felvesznek. Ha meg nem, akkor így jártak. Nem tudják, mit vesztettek. (Hmph :"D)

Bár azt kell mondanom, nem ez az egyetlen dolog, ami fura most. Pl. Ahogy tegnap kínoztam magam a tételekkel, rá kellett jönnöm, hogy "amilyen gyorsan halad az idő, olyan lassan haladok én", de azért ebben sok minden közrejátszott. Sherlocknak viszonylag könnyű -jó, ez így nem teljesen igaz-, mert ő csak jövő héten megy. Ez a "csak" viszont igazából épp hogy pánikra ad okot, mert ezzel együtt 8 nap, és vizsgázik. És az anyag nem kicsi, és állandó figyelmet igényel. Na nem mintha sikerült volna odafigyelnem és minden idegszálammal összpontosítanom a tételekre, dehát ez van. (Ezen a ponton a blogger belegondolt abba, hogy ez a sok szenvedés meg keresztre feszítés valójában egy olyan Armageddon felé vezet, amit úgy hívnak, "államvizsga", és eldöntötte, hogy gondolni se akar még rá.)

Addig amúgy is van legalább 1 szigorlat. -.-

Akik hasonló helyzetben vannak, mint én, gondolok itt érettségire vagy vizsgákra, azoknak sok sikert kívánok így hozzá, hallgassatok sok bukott diák remixet -csak vicceltem-, és legfőképp: éljétek túl.

 

Találkoztunk a legközelebbi bejegyzésben. ;)