Bemutatkozás

Szóval.
Te, aki idetévedtél -valószínűleg teljesen véletlenül- a blogom oldalára, hadd fejtsem ki, ki is vagyok, és miről (mikről) fogok írni.
Az, hogy ki is vagyok, nem olyan fontos szerintem most leírnom. Úgyis rá fogsz jönni előbb-utóbb, mivel -és itt jön a válasz arra akérdésre, hogy miről fogok írni- a szobatársammal elhatároztuk év elején, hogy le fogjuk írni drága 4 évünket az egyetemen. Nekem pedig az a fantasztikus (idézőjelben persze) ötletem támadt, hogy "akkor ebből besteller lesz!", és hát, elkezdtem írni. Igen, én. 
Csak azért emelem ezt ki, mert a szobatársammal -akit Sherlocknak neveztem el, majd kifejtem-, megegyeztünk, hogy ő is írni fog. De mint kiderült, nem szeret annyira írni, mint én. :/
Mindenesetre fura... mármint az, hogy ő nagyon sokat tud beszélni, de írni utál. Én pont az ellentéte vagyok. Írásban sokkal többet elmondok, mintha szóban kéne... Valószínűleg azért, mert próbálom tesztelni a beszédpartneremet, hogy tényleg érti-e, mit akarok mondani azzal, amit mondok... De Sherlock tipikusan az az ember, aki nem. :"D Szóval elég vicces helyzeteink szoktak lenni ebből.
Oké, tehát a leendő könyv az első, amiről írni fogok.
A többi még nem olyan tiszta. Valószínűleg lesz kedvenc film, anime, live action, zene, könyv, egyszóval minden.Még az is lehet, hogy digitális rajzolásról is szó lesz. Fene tudja. :/
De azért remélem, tetszeni fog nektek a blog ^^
Viszlát a kövi bejegyzésben! ^^